20080716

the holy grail

i natt fick jag ett nervöst sammanbrott.
mitt CV är en total katastrof. allt huller om buller. dessutom så hittar jag varken en början eller ett avslut på allt pladder.
sovit tre nätter på jobbet. jobbat dubbla pass 5 dagar på raken och nu väntar 9 likadana till. sen kanske jag åker till stockholm.
nä, stryk kanske.
sen åker jag till stockholm.
uppe i all mani har jag nått ett beslut. jag skall sluta spendera pengar på totalskit.
igår tex så tog jag bilen ner till COOP för att handla tops åt Jonas. slutade med att jag hade med min två stycken krukväxter, 100 stora vita servetter (jag hatar att behöva äta middag då jag inte får pimpa upp med schysst servett) en kola, punchrussin, två folders, lim, mjölk och tuggummi.
-vad är det jag planerar?
planerar jag att få ett överfyllt hem?
Ikväll efter jobb tänker jag städa bort typ hälften av allt jag äger.
det löser nog allt.

Inga kommentarer: