20080709

recovery

försökte mötas halvvägs med Big idag.
följde med honom och Maria till Marlenelund för att äta middag med Jonas och Liz.
På något vänster lyckades jag och Big bli oense om att vara naiv och att vara misstänksam.
Så out of the blue står jag med tårarna i halsen och ber Maria om ursäkt för att jag än en gång lyckats bråka framför henne...
Big straffar mig nu. han säger något om att idag är hans tur att inte vilja ha en relation.
so what's up with that?!
hela mitt hjärta vill brista.
tagit mig hem till soffan, min frizon.
vill glömma tid och rum ett tag. två timmar är allt jag behöver.
vill åka och köpa godis men har en spykänsla.
som om mitt inre bildar ett vakum - där inne finns inget förutom tom luft.

borde jag ta de där jobbet och sticka?
bara packa min resväska och sen åka?
jag har ju inga möbler eller saker här.
allt är hans.
bara jag är min egen.

Inga kommentarer: