20080909

tankespridd

intaget att koffein efter träningspass kan vara riskabelt. speciellt då det följs utav arbetspass i stressig Bod. minns knappt hur jag tog mig hem, förmodligen stapligt då jag valde opraktiska cowboyboots idag.
nu sitter jag i favoritställning och låter partymusiken övertala mig om att inte dra täckte över huvudet. är bara trött just nu, vilket mest beror på alla måsten jag bestämt mig för att ta om hand i dag. för tar jag inte tag i det nu får jag stressa ihjäl mig onsdag kväll. 
har jag nämnt att jag är pank? bankrutt rent ut sagt. hål i fickorna den 25e verkar det som. 
lust att nalla av andra konton. men fan heller.
dynga. men jag e int´bitter. imorgon är det pilats med Lena och jobba på Boden och kanske fika med Eva Ottosson. och Boden igen. och baka till Rosen och promenader med Diesel. och sex. och information skall till bibliotekt om AmnestyBoden. och jag vill hem till mamma och pappa, men inga pengar till bensin. 
nu ska jag sortera kläder och dansa naken - för jag är ensam hemma. 
-go use your muscles- 

Inga kommentarer: