20081017

LÅT OSS FACE FACTS

jag behöver ut och supaknulladansa i blandad ordning. 
i skrivande stund sitter jag med tjocksockar, morgonrock och tända ljus i sällskap av en hund som sover och en coca-cola flaska. de e inte riktigt samma sak som supaknulladansa. 
de e inte ens i närheten. 


inser också vilket urfattigt skrivspråk jag dragit på mig. ja, jag anser att det är något jag dragit på och inte något som utvecklats eller avvecklats från mitt förr så flödande vokabulär. Numer orkar jag inte sätta stor bokstav vid början av mening och vem orkar ens tänka på särskrivningar?

JAG MÅSTE BÖRJA STUDERA. jag behöver minnas att jag är en smart brutta. någon som inser vikten av att utvecklas innanför ett lager foundation och två lager mascara. nästa ord jag lär mig skall inte vara uppsnappat i senaste Costume och inte INTE vill jag lägga mer vikt vid om en emma kan ha fler är 179 par skor. 
JA.
jag har 179 par skor.
 

Inga kommentarer: