20090921

SÅ JÄDRA FRÄSCHT I MAGEN


vaknade 0215. somnade om.
vaknade 0440. somnade om.
vaknade 0740. somnade om.
vaknade 1035. somnade om.
vaknade 1145. somnade inte om.
var ensam i morse, vilket jag typ varit två gånger sen i januari. rätt skönt, insåg jag efter ett tag.
har satt mig vid frukostbordet och ätit en kladdkaka. en hel stor kladdkaka - till frukost.
asbra. nyttigt. inte alls sockerchock och ont i bröstet.
sen läste jag en fitness blogg jag brukar kollar på typ varannan vecka: Jossans. hon ska kalva samma vecka som jag. denna jävla vecka. och så insåg jag hur äckligt det är att äta så mycket som jag gjorde. och sen fick jag ångest i stil med sjuka idiot emma.
så nu tänker jag gå och simma i kväll. simma och basta och göra det alldeles själv. för själv är jag nästan aldrig numera. sen är det 86 års kalas.
yeah.

Inga kommentarer: