20091122

BEHÖVA ÄR DAGEN ORD

och ibland är det skönt att få vara lite stolt att jag har så fantastiska människor i mitt liv.

nu ska jag titta på svt play och sen äta soppa och sen se film och sen sova och sen vakna och bila hem mot härnösand.
alltså, jag är i umeå och hänger. jag behövde få hänga och behövde få bli lyssnad på. och bli sedd och inte ifrågasatt och kanske uppmuntrad och förstådd.
och jag fick fira en finaste människas födelsedag och sen fick jag mig en kopp te och struntprat mitt i natten.
och jag fick insikt om hur viktigt det är med behovet av att få behöva andra. jag spenderade förmiddag och dag igår med Linn och Linn, två människor som jag beundrar och behöver. och jag hoppas dom vågar behöva mig när livet vill sig så.
behöva behov och bepröva.
så ja, nu har jag pratat klart om de.



5 kommentarer:

klara sa...

Behöver gör man, i alla olika situationer. Stora som små. Jag kan säga att jag är också i behov just nu.. ett behov som jag hoppas löser sig snart. Skönt att höra/läsa att du kanske ser ljuset, för jag tycker du förtjänar det! kramar

Miriam sa...

tänkte bara säga att ifall du inte sett det redan, så kolla vad fin pälskragen jag fick av dig är! http://miriamskafferep.blogspot.com

använder också läppstiftsborttagningsmedlet ofta, verkigen en grej jag inte köpt själv men som faktiskt är himla bra.
har även hittat en primer från MAC som är guden för fina röda läppar hela dan! helt sjukt faktiskt. som ett klister ungefär, och man kan äta och dricka och kanske kyssas (har ej fått chans att prova) utan att något försvinner eller kommer utanför.
japp, det var det jag hade att säga.
kram påre.

-emma- sa...

Miriam: jag såg pälskragen! så fint på min fina vän :) Kollar din blogg mest av alla jag följer ska du veta!

jag har förresten ett tips på det bästa läppstiftet någonsin, fast det lämnar jag inte ut här ;)

Klara: ge mig ditt nummer.

klara sa...

070-9949789

klara sa...

skrev inte det, men annars hade jag ju inte gett dig numret heller. vore kul att höras, och ser fram emot det.. kram