20091130

REDLIGHT


















































fans jävla skit satans dator helvete und so weiter.
min pappa har ett företag som servar datorer åt folket. typ sådana praktiskthandikappade som jag. asbra. asbilligt. asbehändigt.
fast det går inte alltid som han vill, i alla fall inte på en gång.
så när han sitter nere i sin butikskällare och plitar på tangenter och skruvar i apparaturer så drar han några svordomsvisor högt för sig själv. och idag även för mig.
sen så vips så funkar datorn och ägaren blir glad.

och jag tänker göra ett litet tillägg.
när jag kommer hem till härnta så kommer jag att klicka hem en kamera. en fungerande kamera som ska hjälpa mig ta bilder som duger. för den hära iphone är utomordentligt fenomenal - förutom att den knäpper skitbilder med skitkvalité.
oavsett vad jag har råd med eller inte.

2 kommentarer:

Hanna Persson sa...

vaa för kamera?

-emma- sa...

om jag de visste.
några förslag?