20091214

FASTÄN

jag mår illa av alla pinaler och prylar som huserar i mitt hem.
så därför tog jag det förnuftiga beslutet att möblera om och ställa till med kaos kvart i tre i natt.
så nu har jag inte en enda sak i hallen, däremot så är köket belamrat med all shit possible.
fondväggen i hallen suger brunt.
har en omonterad stringhylla på golvet.
mitt linneskåp - som jag förvandlade till Nils Arvids garderob vid en renovering behöver nu återigen bli linneskåp.
så det betyder att jag måste packa ner min pojkes saker i fula lådor och ställa i källaren. alla ting bundna med förväntan degrederas till noll.
det är därför jag mår illa av alla mina pinaler och prylar som huserar i mitt hem.
för att pinalerna och prylarna tar plats i mitt liv.
för att jag inte tycker om mitt liv.
fastän jag gör det, jag tycker om mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stor kram till dig emma! Du är tamigfasen riktigt stark.

Stor kram Z