20091222

SJÄLSLIGA TING



















































I'll never let you sweap me of my feet.
I feel bulletproof.
I break away from something more.
This time babi I feel bulletproof.

bläddrar igenom mitt år. ser att jag av någon anledning inte tagit så många bilder som jag trott. många händelser går lixom omärkt förbi i alla album.
detta är tre av dom 7 bilder jag har från mitt kalas då jag firade 25 årsdagen.
bara på en massa bakverk. och en eller annan hand.
här sitter jag nu och halsar min julmust och stör mig rejält på att jag inte dokumenterade bättre. vet att detta år kommer gå till historien. jag har fått vara med om det mest fantastiska någonsin. och sedan rycktes allt ifrån mig. och jag har inte så mycket att visa. det mesta sitter i själen.

men det osannolika är att jag känner mig bulletproof.
jag har blivit skjuten i hjärtat. och där sitter kulan.
och jag kan gå och stå och sova med kulan i hjärtat.
och så kommer det förbli.






Inga kommentarer: