20100101

NYÅRS MED LÖFTESLÖSHET

tror fortfarande jag är lite småfull. trevlig.
jag är inte den som är så förtjust i nyårslöften.
inför året som kommer tänker jag ändå försöka se på mitt liv med någelunda nya ögon.
min vän linn brukar säga att mäniskor inte kan förändras, men vi kan utvecklas.
så det här är min version av att utvecklas.
lite som såhär:
helt enkelt vara lite mer jävlar anamma.
jag tror på jävlar anamma.
sen har vi de här med att jag är så diträ. inte så fokuserad. att jag kan lata mig så in i helskotta.
he e int' bra. he e int' okej.
he måst slutt.
kanske var det inte ett så tydligt jävlar anamma. men det är ett viktigt jävlar anamma.
jag vill nog tro att under tiden som kommer ska jag strö lite av den där anamman, likt socker på cornflakesen, över mig själv.

Inga kommentarer: