20100619

jobba 9-18
duscha snabbare än katten.
klä mig.
skor? gah. jag har inga skor. passande skor?
hämta marielle.
köra till Villa Fridhem.
premiära på Norrdans föreställning "Lyckliga i alla sina dagar"
skynda till stan.
hanne inflyttningsfest får ej glömma presenten.
premiärfest?
utgång.
dansa dansa.
sminka mig.
jag får inte glömma att sminka mig.
inga nya fina trosor.
risk för fultrosor. inte bra med fultrosor vid utgång.
aldrig bra med fultrosor.

jag kommer inte hinna
fila naglar.
måla naglar.
köpa nagellack.
hämta kamera.

2 kommentarer:

emma sa...

Hektiskt liv? xD
Men gud så underbar föreställning, vill nästan säga bästa nånsin! Men de har gjort så oerhört mycket bra. Men jag älskar när det är mycket humor!:D Och det där med humor gör de ju så oerhört bra oxå!

-emma- sa...

ja men visst var den fantastisk! kommer gå och se den en andra gång, helt klart.
:)