20100825

SKÖNT OCH OKEJ

det blir inga smaskiga detaljer.
inga heta duster.
dumma kommentarer.
galna infall.
utlägg om min enfald eller ledsamheter.
ganska skönt att vara ganska så okej.
le mycket och ofta. med hjärtat.
det är skillnad att le med hjärtat och bara le med munnen.

fast lite kan jag visa.
hur jag tänker när jag tänker (visa msn med vän)

Emma Nordin Larsson says:
jo, det tror jag med.
säkrare så. svårt att tro jag denna gång kommer få ett "kvitto" på all längtan. ett barn att få ta med hem i slutet av allt detta. inte bli berövad mammaheten. än en gång.
skall någon faktiskt bära alla kläder som sedan året tillbaka ligger vikta i hyllan.
blöjorna jag tvunget packade i låda. för att sedan slänga lådan in i väggen i förrådet. någon liten kanske begagnar dom snart.

Inga kommentarer: