20051028

lite music baby

såg just ett av mina favoritavsnitt från sexandthecity. mr big spelade en av sina klassiker för carrie. min mr big brukade spela den för mig.
fick en existensiell kris tidigare idag, anledningen är egentligen ganska uppenbar. rör inte alls mr big. men bara han kan trösta mig. shit.
köpte en fin klänning idag. höstiga färger. lite 70tal på något sätt. lång. knäppning över bröstet.
mitt i all min frustration ringde jag. jag ringde honom som... ja... on well. var tvungen att fråga varför jag inte var underbarast längre. självklart ger han ett perfekt svar. berättar då hur jag ångrar att jag inte älskar honom. det är lögn. ångrar det inte. älskar så mycket mer nu. någon annan.

skulle nog behöva bli bongad hårt, så huvudet dunkar in i väggen. är inte för fem öre intresserad av att bli påsatt dock. fick ett rätt schysst erbjudande igår kväll. helt fucked up. men.
vill bara ligga där på den där 85cm breda sängen och trängas. känna diesels hundhår kittlas i min näsa.

hur mycket av sina erfarenheter bör man dela med sig av?
sex. hur många? när? varför? skala från 1-10? trekant?

hur kan jag som 21 ha lessnat på casual sex? kommer den fasen komma tillbaka i mitt liv? jag vill inte det. men om jag skall vara ärlig så har jag 19 år kvar tills jag är 40. Hur mycket mer kommer jag hinna med?
Hur mycket kommer jag freak you out när jag säger att jag stod med irén och therese och tittade på barnkläder på DC igår. och jag säg en bebismössa jag vill att min bebis ska ha?! bebis? 21? öhh?

Inga kommentarer: