20051026

lär mig

allt jag vill. och då menar jag allt jag vill - just nu - är att du skall kämpa för mig. att du skall vilja gå genom vatten för att vinna min kärlek. för ett år sedan smög du in på 307an och tände ljus, lämnade lappar.
flaskpost.
du köpte mig små nallar och goda dofter.
du kom hem till mina föräldrar mitt i natten för att få en godnatt puss.
du höll om mig när vi såg på vänner.
för att visa för mig att du trodde på oss, på mig skrev du texter på spegeln.
när jag dumpat dig över telefonen den där söndagen i november så övertalade du mig att komma till torget. glömmer aldrig dina ögon den natten.
vi gick hem till dig och du försökte vinna min hand hela natten.
Är jag för lätt?
är det för att du redan vet att jag älskar dig?
big berätta. london är inte grejen. du och jag är grejen.
big tell me.

Inga kommentarer: