20051025

Mcdonken

satt just på mcdonalds och testade nygamla el maco grande. en nasty hamburgare med mycket pommes. tog iofs en cola light. när jag ätit upp min sega burgare rör jag mig mot disken igen för att köpa en sommarfavorit: McFlurry med smarties och jordgubb. När jag skall sträcka fram mina 18,- tittar jag på min kassör och tjejen bredvid honom, och tjejen bredvid henne och killen som rör om bland pommes fritten. alla med en övervikt på minst 20kilo. No offens men jag avskyr verkligen fett ibland. blev livrädd att jag genom mina senaste dagars minifrossande och ingen motion samt dagens fettbomb på donken skall få mig att bli tjock. så att när jag vaknar upp imorgon kommer jag bara kunna använda mysbyxor och tshirtar i stl XXXL. blir så rädd. Inte hysterisk som kanske många befarar när dom läser detta. jag blir bara rädd. trivs så bra i min kropp nu. vet hur fit kropp jag fått-kämpat mig till. tänker inte tappa den för att få njuta av seg burgare då och då. mitt flyg går om 35 minuter... sitter på arlanda och skriver. alla frågar hur det känns-om jag saknar honom. ska jag vara brutalt ärlig så känner jag inget än. har lärt mig att kanalisera vissa känslor bättre nu. Fantastiskt att inte behöva bryta ihop bara för att jag var tvungen att resa hem. Vet ju att helvetet inte rinner över bara för att jag måste ta flyget till kramfors. saknar tässa. ska bli skönt att komma hem och få vara med henne. nu när jag verkligen känner efter så saknar jag mamma och pappa och elina.

Inga kommentarer: