20051108

alla dom small things

har just tryckt i mig en karta ipren. fucking huvudvärk.
sitter och konverserar med en jättesöt kille över msn.
han är helt inne i sin musik, så charmigt.
insåg i dag att jag är ensam i ett stort hus. (jonas är trots sitt leende inte till mkt hjälp om det skulle hända något) springer omkring här och städar och lagar mat, och sover helt själv. konstig känsla. har alltid trott jag skulle vara rädd för att vara ensam. tydligen är jag skitbra på det! : )
åker in till kramfors imorgon på förmiddagen. tar med mig annika. läkarstuff.
huvudvärken kommer tillbaka nu. jäkla skit.
vill ha en shi tzu. diesel skulle kicka hans ass, och sen skulle jag krama mina bebisar. wii.
nä nu ska jag försöka få lite mer kontakt med den där söta killen... han är en riktig monkey.

Inga kommentarer: