20051108

orangutanger och schimpanser.

ville försvinna i går kväll. ville inte vara längre. så sjukt att jag ställt till saker och ting fastän jag egentligen trodde jag bara sårade mig själv så sårade jag dig med.
vaknade i morse och kunde inte ta på min hud. allt värkte. har aldrig känt sån smärta. synden staffar sig själv är min första tanke. klarade inte att jobba. gick och la mig igen.
tvingade sedan mig själv att gå och fika en kopp te på kanal cafet. bara för att jag skulle vakna till. det funkade.
sitter nu och äter cheesecake med mina drömmarsman. han ler så fort jag kommer in i rummet. gör mig så lycklig.
nä nu skall jag ta en halsmedicintablett till och se på lite eftermiddagsTV innan jag lagar middag.
if i ruled the world-i´d make em´all be like you my monkey.

Inga kommentarer: