20051113

lipgloss

du sväljer mig för att spotta ut min mot gatan.
åt tårta till frukost så nu är min blodsockernivå i botten. orkar knappt hålla ögonen öppna, farsdag är tungt! hihi.
tänker på förebilder, ikoner, idoler. jag har aldrig haft nån. visst har jag många människor jag sett och ser upp till men ingen jag satt på en pedistal. fattar inte riktigt varför?!
--
dom flesta människor är ju rätt okej på att kyssas, sen har vi ju dom där som man måste tona ner vissa bitar på, typ salivöverföring, agressivitet och hur stor munnen är. sist har vi dom där riktigt urusla. dom där med spetsiga tungor som åker in och ut ur munnen som nån pennspets, vispar runt i käften och sen drar ut den lika fort igen. säger inte det lite om hur dom är i sängen också?
om en kille kysser mig ömt; hans mjuka läppar nuddar mina-aldrig några tänder som möts inga hårda tungor som kommer ivägen och inga bitmärken på hakan då är jag rätt säker på att han får ta några danssteg med mig i dom lägre reginoerna, if you know what i mean?!
jag tror jag är rätt okej på att kyssas. men för mig beror det mycket på vem jag kysser. med vissa har jag fasiken varit bättre än med andra. så svårt att bedöma sig själv. jag menar, jag är väl alltid bäst?!

Inga kommentarer: