20051130

pengar är till för att spenderas

and maybe - your gonna be the one that saves me. cause after all your my wounderwall.
jag har inte gjort en enda nyttig sak idag. jo jag åt faktiskt mellanmål. 2 stycken. det första var några geléhjärtan och det andra var 1 kiwi.
.
frissade om jonas ikväll, klippte bort några inches. tror jag skulle vara kung som frisör.
själv sitter jag med färg i håret, askblond. a change is a change.
tomorrow kommer tess och hämtar upp mig och j för att shoppa som galna i sundsvall. egentligen borde jag ge mina pengar till tess så att jag inte kan göra av med ett öre. pratade med en boyfriend(nej inte min kille)ikväll och han undrade vad jag sparar alla mina intjänade pengar till.
- spara? jag? blev mitt svar. han trodde tydligen att eftersom jag inte har någon hyra att betala eller andra större utgifter så har jag lagt pengar på hög i höst. ha. jag spenderar. spara kommer jag göra den dagen jag... ja jag vet faktiskt inte.

nu börjar det klia i hårbotten. grrr

Inga kommentarer: