20051107

skavsår på höften

shoppade lite idag. behövde ett snabbt rus, inser nämligen att denna vecka kommer bli riktigt lång. köpte tre parfymer och john frieda shampo och balsam.
tror jag ska ringa linn ikväll. behöver lite update. och behöver få klaga lite. Det vanliga :)
täss och jag åker och hälsar på stella på torsdag. det kommer bli lagom nice. hehe. hehe. he.
köpte ett par nya miss sixty jeans i östersund, dom skaver på min höft. gör så satans ont. vägrar springa omkring i några jäkla anorexiajeans så nu håller jag på att töja ut dom mellan två dörrar.
-
har handlat nästan alla julklappar nu. fattas bara jan, pappa och morfar. fast pappa ska få en spacad tshirt från WAY som jag skall designa när jag åker till sthlm i helgen. morfar ska få några doftpåsar, kanske en film... ska fråga d om hjälp.
börjar jobba om 25 minuter. jaha.
borde gå på toaletten innan jag kissar på mig.
mmm jag luktar naomi campbell mmm
.
don´t get even, get everything.

Inga kommentarer: