20051215

dont get even, get evrything.

du har inte sårat mig, du har fått mig att vilja hata dig.
att du skriver att du har slut på ord är bullshit!
Du vågar inte stå för dina handlingar, du kan inte hantera att jag gråter för att jag -har- älskat dig.
mitt hjärta vill tro att du kommer ringa imorgon när din lektion är slut, men jag har en känsla i magen att du kommer svika ditt löfte än en gång...
hur kan du med gott samvete tro att jag är din babi?
...
eller såsom jag skrev till sarah då hon fått reda på det: jag vill döda honom. vill att han ska brinna. vill inte känna samma smärta jag kämpat emot hela hösten.
...
gick förbi en kinarestaurang idag på väg till jonas jobb. lukten fick mig att spy galla. klara inte att dricka, äta eller koncentrera mig. var tvungen att ta färdtjänst hem med jonas för att slippa gå förbi kinakrogen.
...
sthlms daniel bad mig be mr big dra åt helvete. men jag lovar, när jag är klar med detta kommer helvetets vindar kännas som en bris.

Inga kommentarer: