20051216

happy xmas.

detta har varit en hemskt dag. men vem försöker jag lura? det kommer komma många hemska dagar framöver.
haha idag frågade jag honom vad jag gjort för fel.
hur i helvete kan jag ens tänka tanken på att fråga det? jag har blivit lämnad för andra gången av en människa som hittat någon han tror han blir lyckligare med. under tiden sitter jag med hans mor, hans syster och hans storebror och funderar över vilka julklappar han skall få.
hur jävla fucked up är jag?
jag plågar mig själv so totally.
längtar tills imorgon då jag sitter i tässas soffa och får hålla hennes hand. få låtsas som om allt är helt över.
skulle vilja se mr big nu och få honom att gråta. få honom att känna efter vad han verkligen har åstakommit. jävla svin. jävla jävla jävla jävla svin.
.
det enda jag tänker nu är: varför vill han inte mig? varför är jag så fruktansvärd att ingen vill ha mig?
ingen är en större fiende än hon själv.

2 kommentarer:

Göran Nordin sa...

Älskar Emmsenbremsen.. Kram Kram. Ja har julklappar till kvinnor tre. Alla får samma, fundera på de. Vackra blir de o färdiga för fest. nää nu får ja ej rimma mer.. ovetande om innehåll är bäst. // :)

Göran Nordin sa...

Finns de som slutar att leva för de tror på sina egna begränsningar.. har man en glimt i blicken och ett barnsligt beteende så lever man längre.. och man har dj roligt på kuppen. Tro på dig själv och du får samtidigt en ... massa nya vänner ... för de som lever nu och inte av minnen är vad man kan kalla ... individer med framtid i vår värld...