20051218

regnet det bara öser ner.

good bye my lover.

det jag känner just nu... den känslan att jag är helt värdelös, säg att det inte är sant!
jag hör inte av mig för att försöka ändra ditt val. har mycket väl förstått att du inte vill ha mig och i och med ditt val vill jag inte ha dig.men snälla försök få mig att inte tycka jag är hemsk, att jag är så dåligatt den som känner mig bäst väljer att lämna mig.
/ mitt message till big. han deletade det utan att läsa.

.
har idag lyckats äta två mål mat, men gömmer mig i duschen för att spola bort all ångest. klippte håret för att ändra mig, ändra till något annat. någon bättre.
har anmält intresse för tre lägenheter och fått mitt hjärta slitet ur kroppen då big skaffat nytt nummer och vägrar låta mig få det.
-
frågade liz igår om jag vid 21 skall ha behövt gå igenom allt jag klamrat mig över hittills med vetskap om att livet kommer fortsätta med jämna plågor?
liz ville så gärna säga att jag fått min beskära del. men hon kunde inte ljuga, livet är en bitch och sen dör man.

1 kommentar:

Anonym sa...

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without...

det gör så jävla ont. tro mig, jag vet.