20051211

inte så engagerad i dag

nappade på något från en annan tjej. tänkte att det kan få mig att få en rätt bra överblick av mitt liv, såsom jag ser det i detta nu.

Civilstånd: jag är en babi.

Arbetsliv och studier: Jobbar för tillfället som pa. har jobbat 2 år som servitris och receptionist. drev ett ideelt fik under mina tonår. extra jobbade under gymnasiet som lokalvårdare åt miljövård. städat åt sj. mitt första extra knäck var på kramfors trädgård. sommarjobb på ådalen 3. extra (igen) på travrestaurang. har jobbat på gruppboende(extra).

Resplaner: dagarna innan nyår flyttar jag till kalmar. sedan åker jag och sara till ett shake-your-booty-land i vår.

Bloggeriet: ett tidsfördriv som får mig att lätta på trycket.

Skönhet och förfall: oh my, var ska jag placera mig? tycker om min egen spegelbild trots att det är mycket som jag ändrar och fixar, och fixar tillbaka om och om igen. har dock efter denna höst och med mycket personlig träning för att stärka min självbild insett att jag är fuckable, och de vill inte säga lite!

Nöjen och uteliv: bland det bästa jag vet är att få duscha, så det borde ju vara ett nöje? njuter också av att få mycket frisk luft. jag är inte vad man skulle kunna kalla ett party djur! jag går ut för att få skratta och dansa och hålla mina vänner i handen. blir lycklig då jag dansar(som för övrigt är vetenskapligt bevisat!)

Vänner: Jag är otroligt välsignad. har så många nära. hoppas själv att det beror på att jag är en bra vän?!

Inga kommentarer: