20051213

triss

lyssnar på sade. stannade här hos liz idag fast jag borde ha åkt hem på eftermiddagen. kände mig inte så kry så jag somnade när min buss gick.
lucia idag.
försökt ringa babi för att önska honom en underbar dag men han har stängt av telefonen. undrar just nu varför jag tar åt mig när han beter sig såhär?!
blir lycklig när jag är på dagcenter, något med dom människorna som finns där får mig att leva...
vill gå ut i sundsvall ihelgen. maria kommer hem och det skulle vara så skoj, vill gärna att tess ska följa med. tror vi tre skulle kunna prata mycket skit och dricka många goda drinkar!
lite sex&thecity.
känner mig oinspirerad, fylld av ångest. allt exploderade när jag och liz pratade om döden igår. vissa saker kom upp till ytan som jag verkligen inte var beredd på.

Inga kommentarer: