20060206

en grå dunjacka från herravdelningen.

jag har ont i magen. många skäl till varför.
saknar min syster nu. saknar att ha elinan med mig. önskar att hon vill hälsa på mig.
jag har ont i magen. många skäl till varför.
köpte en riktig vinterjacka idag. okej, kanske inte det smartaste med tanke på att den kallaste månaden på året är slut men jag fryser konstant. och jag vill inte frysa. var tvungen att ringa mamma och rådfråga innan jag gick till kassan. frågade om det var okej om jag köpte en jacka på med 85% rabatt?! hallå emma?! 239.90,- och du måste fråga din mamma!!
jag har levt gott och utan att behöva tänka vad som finns bakom nästa kulle. vet att denna dal är enkel. för en gångs skulle ber jag mina föräldrar om hjälp och det är verkligen inte synd om mig för att jag har allt jag behöver och mer där till.
är bara ovan situationen. that´s it. punkt.
jag har ont i magen. många skäl till varför.

Inga kommentarer: