20060321

bad girl good girl

kanske, med tanke på mina blogg-inlägg så kan du få känslan av att jag går omkring med ett stort svart moln ovanför huvundet och är sjuukt deprimerad.
så är inte fallet.
snarare tvärtom.
är lycklig.

ibland är det bara enklare att skriva här då jag är arg/ledsen/sur/bitter.

lycka för mig är mina vänner. mina nära som alltid alltid alltid får mig att le.
just nu sarah som finns vid min sida (och jag vid hennes får jag hoppas)dag och natt.
lycka är ett jobb, mitt jobb. ett jobb där jag hittat en bra vän.
lycka är en familj som gör allt för mig. bokstavligt talat. allt.
lycka är en boy - en mr big.
lycka är att få röra mig - frisk luft.

lycka idag är att ta på mig min "stella" och mina solbrillor och vandra runt på stan tills benen inte bär längre. då blir det fik för hela slanten med sarah och go-za.

jag mår bra.
jag är lyckligt lottad.

Inga kommentarer: