20060329

do what your told

do you belive in life after love?

gjorde något som dömts ut (av vissa parter)igår.
jag var på city och besökte butiker medans big satt på möte.
vandrade in på veromoda och jag slogs av en knytnäve rakt in i magen.

-tänk om bruden som står där i randig tröja, valkar på magen och brunt hår. hon med det fina leendet. hon. är det henne han lämnade mig för?
i give shit i om du eller du eller någon annan av er anser att jag gjorde fel som frågade big om det var hon.

hela min värld fuckades upp (mer än den redan var) pga att han valde henne framför mig. så visst faaaan vill jag veta hur hon ser ut.
handlar inte om bitterhet eller så mycket om jämförelse som jag trodde.
jag ville mest få ett avslut.

jag har inte fastnat i ett hjul. big frågade igår om det är de att jag inte vill gå vidare (för det har tydligen han). men det var inte han som blev dumpad på telefon. det var inte han som fick sitt nummer spärrat eller sitt hjärta ripped out. det var jag. och ja, jag har ont ibland. för händelsen fick mig inte att ifrågasätta honom (som vore det logiska) nej jag ifrågasätter alltid mig själv.
jag dög inte.
har själv fått höra att jag är för tokig för att vara med.
så skulle inte du vilja radera alla misstankar du har gentemot dig själv?
skulle du inte vilja kunna ta hans hand, veta att han vill ha dig, för att du är du - för att han älskar dig?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Titta på dig själv. Du är vacker, du är du. Du förtjänar ingenting annat än det bästa det lovar jag dej. Det finns så många killar där ute, och eftersom du ser ut som du gör, kan du välja och vraka. Då kommer du hitta den som passar dej bäst. Någon som håller dej i handen och säger att han älskar dej för den du är. Stanna inte där du är nu. Ut och upptäck livet. För det är du värd! Gå och se dej själv i spegeln på en gång. Du ÄR fantastisk

MARIA sa...

Håller med förre kommentatorn- det är du som ska välja vem du älskar, inte tro att du ska duga för partnern. Du, du, du..Han ska krypa efter dig och vilja ha dig, ingen annan! Ingen ska förändra dig eller du ska passa någon, du är den unika och om inte någon tycker du är "fit" i hans värld. Fine, dra vidare! Försök att tänka i en annan bana än den destruktiva du gör- girlpower! You rock the world, not rock anothers..Pussar!

MARIA sa...

en annan sak..han insåg ju att den där vera-moda tjejen var helt och hållet fucked up- att han hade gjort ett misstag, han saknade dig o ångrade det val han gjorde. Han ångrar det men nu försöker han gå framåt- med dig. För det är dig han vill ha, han vet att det finns få tjejer som dig. Han har varit ute i vida världen o sett hur dåliga många tjejer är. Tro mig, han har insett att du är en fantastisk tjej..Därför är han vid din sida nu..Se inte tillbaka, försök att se framåt- han gjorde ett ödesdigert misstag och ska vara tacksam för att du är åter vid hans sida. Jäkligt tacksam:-)

Daniel sa...

håller med 'elva minuter girl'. men are evil!! pure evil!!