20060317

jag offrar mig själv

önskar -DIG- en schysst kväll med många skrikande dj:fans.

önskar -mig- en styrka jag tydligen inte innehar, att jag kan ta var dag med mitt leende och aldrig vika.
Men jag faller, och faller oftast hårt mot asfalten.
För att få bra och underbara fucking days så kommer sura bittra hårda skit dagar.

so emma, ryck upp dig.
skriv en lista och inse att du är lyckad.
att jag har tagit en så lång väg för att vara där jag är idag. jag har inte tid att vara ett offer.

jag är jag.
jag är jag.

1 kommentar:

MARIA sa...

Em, vissa dagar är fucking..men försök att bara ta dig igenom denna skitdag för snart kommer solskensdagar..
Ang. Daniel- killar kan man inte prata med allt om, speciellt inte ätproblem- de fattar ingenting!
Idag är nog ingen bra dag att prata m daniel överhuvudtaget om problem för han laddar upp inför dj- tänk dig in i hans sits så kanske du förstår och att du inte ska vara arg el ledsen på honom..
Ring mig el de andra tjejvännerna istället o gråt- de är det vi vänner är till för när inte pojkvänner kan lyssna:-)

The sun comes..soon..Puss