20060304

jag sammanfattar till ett inlägg idag-lathet.

sitter på fest. skönt.
jag är lugn i kroppen men tankarna snurrar fortare än på länge.

har lånat en killes ibook. saknar min bärbara...

kvällen till ära har jag valt att ha bröst, haha bh med inlägg. ett underbart trix då jag känner att sötsaker ställt till med lite väl många kurvor - ordnar mina egna. kvällens förebild är jessica simpson och "theese boots are made for walking". känner mig dock inte så långhårig och fyllig som den läckra biten! men någon stilikon är bra ibland. speciellt en blond tjej med snuskigt mycket pengar och som konstant framställer sig som en sexsymbol, en sådan tjej vill jag ha som ikon. jho.

har ny frilla. en längre rak page med mittbena. what? har inte haft mittbena sedan jag var 13 år. enkel förändring.

funderar på mina vänner ikväll, på...
om sara dansar långsamt med sin didas.
om sarah skrattar och fikar med sin familj hemma i snöiga nyland.
om linn dricker någon flashig drink på en mindre flashig restaurang i london.
om anna förbereder en shake-kväll i studentumeå.
om tess myser med sin jonas eller kanske underhåller gam´folke´.
om maria snackar om framtida karriärval med sin "over atlanten" grabb.

--------
hendriqs föräldrar åker hem till mina parents imorgon för att hämta upp hans saker. kläder och hushållsutrustnig sen vi bodde ihop. har försökt få tag på honom i tre månader nu. ville att ha skulle fixa sakerna själv. helt fucked up att jag betett mig så illa att han inte vill veta av mig!

Inga kommentarer: