20060529

dom sjöng för mig

(anledningen till nedanstående text är ett telefonsamtal jag fick förra veckan från en gammal flört och ett mess som idag pep till i min mobil från en manligbekant)


är jag en sån som påverkar?
förmodligen en aning men just nu undrar jag om jag påverkar boys att bli bundna?!
oavsett hur jag inleder mina "förhållanden", alltså oavsett om det är vänskapligt - eller mer seriöst som på förhållande planet, eller ens om det är för att ha ett one night så lyckas dom flesta bli hooked.
inte för att jag tror jag är så häpnadsväckande och extremt fantastisk men något är det som får dom att vilja binda sig.
.
är jag för "moderlig"?!
bakar och fixar och myser och fixar lite till? eller vad?
varför kan saker inte vara enkla som okomplicerade ibland?

men jag tror inte jag skall klaga. tror jag har det rätt bra. tror jag är lyckligt lottad.

Inga kommentarer: