20060529

show me love

fyller år om 8 dagar.
önskar mig;
en burberry börs(avlång och classy)
fotvårdsbehandling på salong
salongsbesök(hår)
en nice middag på restaurang är alltid trevlig
ett par guldplopp örhängen
hjälp att måla om min nya lägenhet
...och önskar mig kärlek.
må vara så klyssigt så det skär i öronen men det är sant. vill älska och vara älskad.

beundrar människor som fokuserar på sin framtid genom att lägga sin energi på utbildning och karriär. människor som inte tvekar att sätta sig själv i första rummet. det är starkt.
.
men starkast är dom som väljer att vara snälla. (inte för att dom som satsar sina påsar på karriären är elaka)
de människor som väljer att hålla sina nära hårt i handen och alltid finnas där - dom människorna är för mig dom bästa. många kan köra båda racen samtidigt.
.
jag är en sådan som är enkelspårig i just detta avseende.
jag så sjukt social. så sjukt kärlekskrank och så sjukt lätt att älska.
that´s right, your heard it!
show me love, show me what it´s all about.

1 kommentar:

MARIA sa...

Önskar du dig en middag i present av mig nästa lördag? Vi kan äta i Härnösand någonstans eller vill du ha nåt mer materiellt..:-) Sämst på presenter, inte som du precis. Puss