20060529

tick tack

angående marias(elvainuter) inlägg om show as much skin as possible så vill jag poängtera att jag ALDRIG vill nedvärdera mig själv. oavsett vad jag klär eller inte klär på mig så ser jag alltid till att ha mitt huvud på skaft. jag är en smart lite bitch, förmodligen med mer intelligens än vad de flesta fått se något prov på.
men jag är less på att alltid behöva försvara mig själv och anser att jag får med feedback från människor ifall jag är en sk motsägelsernas flicka. dvs att jag må vara blond och glad men jag vet tamefaan varför jag är sådan!
älska livet så kommer livet älska dig!

2 kommentarer:

MARIA sa...

du, jag vet hur smart du är därav min förvåning om ebba-boken och att du älskar show skin. Jag älskar att väcka uppmärksamhet också genom att show skin men jag får vad du än vill säga negativa effekter av det också- stämplad som blond, bystig, bimbo, dum, sexhungrig och mera fördomar emot mig då. Visst kul att vara en "underdog" och förvåna folk som bryter mot stämpeln då, men inte kul att få killar efter sig som vill ha "blow-jobs" och tror att man inte har nåt vettigt att säga. De flesta idioter o psykopater dras till "show-skin" flickor..drar hellre till mig smarta, vettiga killar som ser MIG- inte kroppen. Trust me- been there done that!
kanske har det med åldern att göra, för jag var likadan som dig. Glömmer att du BARA är 22 ibland:-) Tro mig, du kommer se ur min aspekt vid 25 också/ Puss från "gamkärringen"

-emma- sa...

min älskade syster : ) diggar dina inlägg så grymt! förstår precis hur du resonerar och agerar - tycker det är strongt! hur många girls är det inte som önskar dom kunde stå emot sin stereotyp? MÅNGA. som tur är så har jag inte dragit till mig så många psykopater.
vet också att jag utstrålar så mycket mer än bara skinn. det är mitt leende människor brukar fastna för och inte min rumpa - tur för mig :) shiiiit, säg inte sådär! jag är ju 21 fortfarande, får ärligt talat ångest då jag inser att jag är "in my 20´s" ´på riktigt nu. pusspuss (vi ses om 1½vecka)