20060529

höjer mig själv till skyarna

jag måste få säga att jag är lite less på den kritik jag fått genom mitt inköp av "ebba boken".
-jag är en tönt.
det är inget nytt.
.jag färgar mitt hår blondare
.diggar jessica simpson sjukt mycket
.är helt galeeen i nick lacheys nya låt
.dansar i trosorna till mtv i min lägenhet
.och jag köper dumma böcker och tidningar.
so shoot me.







tittar på pussy cat dolls nya video och ser hur tjejerna utnyttjar sina bodies till max. dom vet att killar diggar dom för att det är mycket skin och för att tjejer avgudar deras slimmade kroppar.
.
.
.
insikt idag; jag är där, jag använder min kropp ibland för att få vad jag vill.
vilken hora jag är. men ska jag vara ärlig så är jag lite fostrad så.
att le fint och niga när jag hälsar på människor.
att välskötta naglar och hår ger ett propert intryck.
att kortkjol och bruna ben på krogen får blickarna att dras till mig och inte till bruden i jeans.
att eftersom jag inte har bröst så har jag möjlighet att gå bh:lös vilket gör att mina nipples får blickarna att stanna.
så varför vill jag vara nasty?
.
för att allllllla alla vill ha uppmärksamhet(vad du än intalar dig själv om).
känner du mig så vet du att jag aldrig någonsin bjuder ut mig eller beter mig som en slampa, däremot så vet jag vid exakt hur jag skall bära upp ett plagg eller hur jag skall föra mig för att få den uppmärksamhet jag vill ha.
.
som i lördags då jag och sarah besökte blue moon bar så var vi absolut inte dom snyggaste, inte dom smalaste, inte dom rikaste men vi hade (jag överdriver inte nu) alla grymma killar omkring oss på dansgolvet och många sökande blickar efter oss när vi gick.
.............
faan va skit jag kommer få för detta inlägg...
GIVE it to me.

är så nyfiken på vad ni tycker : )

1 kommentar:

MARIA sa...

Jag, bruden i jeans, gillar mer att vara laidback o inte visa så mycket.. men det ska bli kul att blotta hud med dig i sommar och leka med andras tankar samt blickar..Men inget jag jämt vill, känns så sexistiskt och att jag spelar en könsroll som oftast bara upphetsar killar , samt stämplar oss som hora , lättfotad, dum- you name it!! that´s why=jeans
Gillar att mer showa brain än kroppen:-)..Hatar mansnormerna och anpassar mig inte men så här är det..PUSS