20060522

don´t you thing?

hur boring har inte jag blivit på att skriva smaskiga saker?! typ massor. har inte någon inspiration. eller så är jag bara förblindad just nu. tror på det sistnämnda.
för att sammanfatta mig nu kan vi säga som peter sa; strul-fia.
.
.
.
önskar vi oss inte den där känslan att vi kan klara allt?
att allt är möjligt?
att den känslan skulle vara bestående?
men jag funderar på att om det var en bestående känsla så skulle den inte vara lika speciell. det skulle inte kännetecknas som lycka utan som något "normalt".
nä, jag kanske inte vill vara lycklig exakt hela tiden, men mestadels skulle vara grejt. don´t you think?

2 kommentarer:

MARIA sa...

Jo men om du skulle vara det skulle du iaf inte vara nöjd, då vill du ha mer. Som någon sa, vi människor ser inte vad vi har, vi vill ha det vi inte har.. Puss sötaste!!

Anonym sa...

Tror inte heller på att vara konstant lycklig hela tiden. Är man en drömmare så är man ju. Hur skulle vi kunna fungera om vi var konstant lyckliga. Visst vill man vara lycklig näästan jämt, men jag tror att man ändå skulle hitta saker att fundera och gnola på... det är ju på något sätt så man fungerar.. eller Jag åtminstånne. Kram kram på dej! / Marie