20060726

libanon

på väg på party och sen vidare mot sjökrogen.
drinkar
rött hår
vackra kvällar
många pojkar
kär vän
...life´s a bitch and then we die?! no no.


till kära syster maria;
vet att kragen borde ha tagits tag i för länge sedan, men det handlar inte om de. oavsett om han vill/försöker/har gått vidare så behöver han inte vara oförskämd mot mig. jag menar honom endast väl och är lite orolig för jag vet att han stänger av allt. hans lycka kommer alltid betyda mest. sjukt nog.


när saker kommer omkring så kommer jag vandra ur detta och må bättre än honom. tårar läker mina sår.
älskar allt med big men vet samtidigt att han inte vill ha mig, det är lätt att känna att jag inte duger överhuvudtaget då.
ärs, varför säger jag detta?! du vet redan allt om mig!! :)

tänk att ligga i sjukhusparken och lapa sol nu! myyssiiggt. eller äta på den där libanesiska restaurangen vi var på i ösund?


Sen så får du inte tro att jag ringde dig för att gråta ut - IGEN. jag ville bara kolla om du var på festen du pratat om :)

Inga kommentarer: