20061220

will you digg it?

jag håller på med ett soundtrack.
mitt soundtrack.
det ska bli ett album på 16 låter, där varje truddilutt skall återspegla någon eller något i mitt liv. varför jag valt just 16st låter är lite oklart. tror dock att siffran poppade upp i huvudet pga att jag trivdes med att vara just 16år.

få inte för dig att det är jag som tänker klinkar och sjunga in något - huvva!
jag tänker rakt av ta andra brainy-pepoles musik som jag tycker stämmer in på moi.


några smakprov;
MoonRiver - henry mancini
In the waiting line - zero 7(låten har spelats i bland annat OC och 6atc)
Gotlänsk sommarnatt - Åke Söhr (endast intrumental)
handle me - Robyn

namnet är fortfarande lite oklart, men det lutar åt try.handle.me eftersom albumet skall reflektera denna del/period/fas/åren i mitt liv

Inga kommentarer: