20070219

dela på lemma?

mitt dilemma:
såg en tjej på spegeln - träningsstället jag brukar hänga på i hsand - förra veckan. hon hade svart hår, typ som jag. vit hy och lagomt muskulösa vader, hon såg ut som en dansare.
Hur som helst så är anledningen till att jag faktiskt minns henne (DET ÄR lätt att glömma brudarna i denna stad, dom är lixom boring och feta) hon sken. hon sken inte som nån gul sol utan hon utstrålade något som fick mig att vilja dra henne tätt intill mig. Inte för att snuska, utan för att hon rörde nån del i min själ. (nån av dom få delarna i min själ som inte är svarta från allt sot...)
anywho så poppar hon fram på min hornhinna titt som tätt.
och det är i sig inget dilemma.
mitt dilemma är att inga boys nånsin påverkat mig så.
ingen boy. nånsin.
även om jag varit head over heals i många penis-styrda manicker så är dom typ inget mer än kärlek.
hum...

tro om jag brytt mig mindre om hon inte tittat tillbaka?
...hon log mot mig.

jag är freaky

1 kommentar:

Anonym sa...

ömmm. vilka ser du egentligen i härnösand som är "feta"??? jag ser dom aldrig, jag såg en härligt mullig tant en gång på hemköp. i härnösand är det ju uppförsbackar tamejfan åt alla håll hela tiden så man får en stjärtträning som heter duga. eller det kanske är mig du ser och kallar fet?