20070228

På väg men inte på språng


Sitter på ett café och dricker light Latte med låtsas skum. Blir så Pissed när jag betalar 33,- för blask.
Flyget lyfter om en timme. Jag är Less. Har väntat i sex timmar... Är framme vid 21.30 london-time.
Det finns gånger då jag reser och kan känna av känslan då jag kommer ankomma redan innan jag är där. Som när jag åker på charter och första stegen utanför planet så slås jag av den varma fuktiga luften. Att minnas lukter, taxis som tutar. Men denna gång känner jag inget. Så trist. Och det ger mig onda aningar.
Inte nog med det, min låtsas Latte har gjort mig kissnödig.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en underbar tid därborta nu iallafall. Jag tänker då iallafall njuta av dumlemuffins här i Västerås. Avundsjuk? Jag är avundsjuk på dig iallafall....

Anonym sa...

safe trip darling. kiss /T

Daniel sa...

sett jude law än då?