20070420

Mm gobit


Ja du ser rätt, det är en fabriksstickad norsktröja jag har på mig. Och nej, jag har inte tvättat ansiktet på två dygn. Och som tur är för dig, som slipper se, så har jag jeansen nerhasade - viktigt att observera att dom INTE är nerstoppade - i mina grårandiga strumpor. Vita springskor på fötterna och en oversize tshirt som sticker ut på alla håll och kanter.
Men helt otroligt nog fick jag ett ragg på hemköp alldeles nyss!
Nog för att det var ett ofrivilligt ragg, men ändock. Känner mig sjukt snygg nu. Hot sexy twisted girl i norsktröja

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du, Emma? Med tanke på det här inlägget och föregående så måste jag faktiskt säga att du är grym. Du är en grym tjej och du är grymt bra på att förklara det som egentligen inte går att förklara. Kramar till dig!!!