20070701

Alla är fri.


Kom just på hur tråkigt jag faktiskt kan ha då jag går ut. Oavsett det faktum att jag är med två toppen grabbs.
Dom är trevliga. Dom skrattar o skämtar. Dom är inte fulla. Däremot så följer den ena blicken med brudarna som vandrar förbi. Den andra ler åt brudarna som kollar in honom. Jag är osynlig. Ingen överdrift. Jag är ingen som gör sig märkt på dansgolv eller vid baren. Känner mig ful och oönskad. Och det värsta av allt är att gråten är så nära att jag är rakt otrevlig mot mina grabbs.
Drama Queen.

2 kommentarer:

-emma- sa...

di där var inte mi outfit den kvällen. just so you all know ;)

Anonym sa...

Tror kanske att grabbarna helt enkelt spanade, det är ju ofta det som sker på krogen. Dom hade kanske spanat på dig, men du verkar inte så tillgänglig om jag förstått det hela rätt? Så go figure. Boys will be boys. =)