20080304

SVAR PÅ KOMMENTARER FRÅN TIDIGARE INLÄGG

Bör jag förklara vad jag tycker?
NEJ.
Bör jag blir gör jag.

Den här Petra som jag skrev om i ett inlägg är en person jag sällan ser numera.
Anledningen att jag valde att tycka som jag tyckte (och står för) är att hon såg upphängt och nedsläppt ut. grå i ansiktet, byxorna nerhasade och jackan alldeles för stor. Hon såg inte fin ut...

...ENLIGT MIG.
jag värderar definitvt inte smalhet som något vackrare.
Hon hade inte varit "snyggare" i mina ögon om magen inte funnits där.
I min värld såg hon inte ut att ta hand om sig.


Sen att många verkar ha hakat upp sig på min smalhet det överlåter jag helt till den eller dom.
Förmodligen vill Du se problem med mig jag inte har.
För mina issues tar jag upp dagligen.
Jag har en ätstörning jag kämpat med och mot sedan jag var 13 år.
idag är jag 23.
tack för mig mitt namn är snö.

Inga kommentarer: