20091011

JUST GO FUGG YOURSELF

gråtit sönder mig själv.
min enda ensamma egna dag förvandlades till en skrikfest utan dess like.
jag har en idiot till pappa och en idiot till Big och en ännu mer idiotisk sits i mitten av dessa två. via mobiltelefon har jag slussats genom deras ord och versioner. försökt medla och försökt skrika mig till förståelse. många gånger anser vi människor oss vara the center of attention. men i denna konstalation är jag the center. jag är dottern och jag är flickvännen. och dessa två idioter agerar utan tanke på konsekvens och förvandlar mig till ett gråtande vrak.
jag tänker skylla allt på dom. allt är deras fel.
totalt.
fy fan vad jag önskar att dom båda kunde dra åt helvete just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart är du en mamma med ett barn. Och en dotter till en far som är stolt. Och en flickvän till en man som är förälskad och lyckligt skattad att han har dig. Skrik och bråk sårar en, men försök att inte låta det förstöra dina sista timmar med ditt fullgrodda frö i magen. En liten älskling som alltid kommer finnas vid din sida. En gyllende guldklimp.

-emma- sa...

så fint. och precis vad jag behöver få sagt till mig.
tack.

Anonym sa...

Många eller jag kan med handen på hjärtat säga att alla ord var helt sanna i det jag just läst.

Cicci sa...

Lycka till med bebben Emma! Tänker på dig/er! :) Kramar!