20091129

PRINTA



en hel massa kemiska ämnen och en hel massa pepparkakor.
nu ska jag sätta mig under tre filtar och frysa framför TVn.
har spenderat förmiddagen i skogen och snott åt mig lite granris och eftermiddagen bjöd på skyltsöndagsbestyr på Farbror Alice.
huden kliar och gråten sticker mig i halsen. är på väg ner i ett grått hål nu.
så i stället för att skriva så stirrar jag mest framför mig.
behöver kanske säga mig själv att det är nu som är den viktigaste tiden. att mina upplevelse när jag är på väg ner i detta gråa hål, dessa upplevelser är vad jag ska printa ner här.
alla oformliga ord. alla kantiga känslor. min avund. min moderliga saknad. mitt allt och mitt inget.
det är detta jag ska skriva om, för att en dag så kommer alla dessa känslor vara länge sedan upplevda.
det finns inget.
och sen en dag fanns du.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåt helt annat. En spellista för Julen till FarbrorAlice http://open.spotify.com/user/redlightsystems/playlist/3IYgiK9tmSuKQQzAaDYbPJ

-emma- sa...

tack för den!