20101123

HONUNGEN. OCH DU DÄREMELLAN.

och jag kramar stolen hårt.
gräver in mina naglar i det svarta lädret.
panik. ren inre skör panik.
för allt som är precis sådär som det ska vara.
med lägenhetssökandet med pajbakningar med daniel i förkläde med bebis och dom stora blå som letar sig in i mitt innersta.
en tvåsamhet som rullar in sig i allt som ger mersmak. som gav mersmak.
orkar inte ringa någon för att förklara. eller för att riva upp själen.
jag är inte manisk eller dålig.
små strimmor av panik lyser igen. det är bara det.
och jag planterar dom här.
hetslyssnar på musik som skakar kroppen.
varje tugga ger kväljningar.
alla tankar studsar mot väggarna.
det tåls att upprepa.
jag är inte manisk. eller dålig.
bara mig själv.
med tillägg.
stört krävande tillägg.
Photobucket
Photobucket

Inga kommentarer: